b2b

Pieni sijoitus myyntiin, suuri kasvu liiketoiminnalle

monika2

Kirjoittanut: Monika Torkki, PuskaPromotionin myyntipäällikkö

 

Taloustilanteen jatkuessa epävakaana yrityksillä on valtavasti paineita pitää liiketoimintansa kannattavana. Kaksi keskeisintä toimenpidettä kannattavuuden parantamiseksi ovat myynnin lisääminen ja kustannusten vähentäminen

 

Myynnin lisääminen on ehdottomasti yrityksen kannalta positiivisempi tapa parantaa kannattavuutta. Kustannusten vähentäminen johtaa usein väistämättä henkilöstön karsimiseen. Jatkuvat uutiset irtisanomisista sekä työttömyyden kasvusta alkavat jo kyllästyttää ja siksi PuskaPromotionin missiona on nimenomaan parantaa yritysten kannattavuutta positiivisuuden kautta myyntiä buustaamalla.

 


 

Liian usein törmätään siihen, että myyntiä tarvitaan lisää, mutta sen kasvattamiseen ei olla valmiita sijoittamaan. Yritykset toivovat, että joku voisi tehdä heille myyntiä pelkällä provikalla. Joku tähän tietenkin aina suostuu, sillä työpaikat ovat kiven alla. Se onko provisiopalkkaus kenenkään osapuolen kannalta mielekästä, on eri asia. Miksi myyjän pitäisi ottaa yksin kannettavakseen koko riski, kun kyseessä on kuitenkin asiakkaan liiketoiminta? Tasapuolinen vastuunjako takaa kaikkien osapuolien sitoutumisen sekä edesauttaa yhteisen hyödyn tavoittelua.

 

Me PuskaPromotionilla haluamme olla joka suuntaan reiluja: haluamme, että työntekijöillämme on hyvä olla, haluamme että yrityksemme tekee tulosta ja haluamme saada asiakkaidemme liiketoiminnan kasvamaan ja kukoistamaan. Jotta nämä kaikki osa-alueet saadaan toteutumaan, suunnittelemme jokaisen projektin huolella niin, että onnistuminen on taattua.

Olemme todenneet, että pelkällä provikalla tehtävät projektit, eivät tuo haluttua tulosta. Asiakkaan kannalta on toki kiva, että eijoudu maksamaan muusta, kuin tehdystä tuloksesta. Myyjälle puolestaan tämä järjestely aiheuttaa tarpeetonta stressiä sekä laskee työn laatua. Varma tuntipalkka tehostaa myyjän työskentelyä, sillä palkallisella ajalla on paine keskittyä olennaiseen. Tuntipalkka antaa myyjälle myös mielenrauhan sekä luo samalla positiivista painetta tehdä tulosta, sillä asiakas kustantaa siitä.

PuskaPromotion maksaa kaikille työntekijöilleen tuntipalkkaa tehdystä työstä ja tahdomme myös asiakkaidemme sitoutuvan tähän. Pieni sijoitus myynnin aloittamiseen poikii paljon uutta kauppaa. PuskaPromotionin myynnin vaikutukset näkyvät pitkälle tulevaisuuteenkin, sillä meidän kontaktoinnistamme jäänyt positiivinen vaikutelma tuo yrityksenne asiakkaan mieleen tarpeen yllättäessä. Sen sijaan, että sijoittaisit toimiston sisustuksen uusimiseen tai työntekijöiden lahjoihin, sijoita järkevästi myyntiin.

 

Tehdään yhdessä tulosta!

 

 

PuskaPromotion tarjoaa B2B-myynnin palveluita niin puhelimitse kuin kasvotustenkin. Puhelimitse myymme tuotteita ja palveluita halutuille kohderyhmille, buukkaamme tapaamisia tai toteutamme tutkimuksia. Tarjoamme yritysten käyttöön myös ammattimaiset myyntiedustajat, joita voi hyödyntää niin asiakastapaamisten kuin tuote-esittelyidenkin hoitoon.

 

Kysy lisää!